Günlük, Haftalık, Aylık, Yıllık...


2017:::


İkinci bisikletim "Bianchi" marka katlanır bisiklet. Arabamın arkasında beni bekleyen bu güzel aleti her fırsatta kullanıyorum. 





24. İzmir Avrupa Caz Festivali kapsamında "Yerli Cazın Dünü Bugünü" Kapsamında sunumum gerçekleşti. 

Seminer çalışmaları kapsamında Urla'da görev  yapan tüm öğretmenlere "Bireysel Eğitim Planı" başlıklı bir sunum yaptım. Sunumumu etkilendiğim filmlerden sahnelerle süsledim.

Yaşamıma bisiklet girdi. "Fuji Touring" marka bisikletim ile kısa turlara başladım.




2016:::

26. Akbank Caz Festivali Kataloğunu Yazıyorum. Festival kapsamında üç yıldır yüzlerce sanatçının konser metinlerini yazıyorum.

Urla Yılay Hakan Çeken Anaokulu'nda ilk satranç derslerimi verdim.

İzmir Tüyap Kitap Fuarı kapsamında 'Caz Kedisi' editörlerinin katıldığı söyleşide "Cazın Şairleri, Şairlerin Cazı" başlıklı sunumumu yeniden anlattım.

Avrupa Caz Festivali kapsamında  'Caz Kedisi' editörlerinin katıldığı söyleşide sunum gerçekleştirdim. "Cazın Şairleri, Şairlerin Cazı" başlıklı sunumumda caz ve şiir dünyası arasındaki etkileşimlerden örnekler sundum.

"Caz Kedisi" dergisi için yazmaya başladım.

Çalıştığım lisede güzel bir kütüphane açtım.

Çalıştığım lisede "Destek Eğitim Odası" açılmasına önayak oldum.

"Çözüm Odaklı Terapi" eğitimlerine katıldım.

2015 - 2009 yılları arası için tıklayınız...