Gelemeyen Pink Floyd Gecesi...


Her yaz geldiğinde, bir de güzel bir müzik mekanı gördüğümde heyecanlandığım "burada bir Pink Floyd Gecesi yapayım" fikrimi 2018 yazında da gerçekleştiremedim. Darısı 2019'a... Pink Floyd'un "Delicate Sound Of Thunder" albümünü lise dönemimde Murat Babacan'ın bekar odasında dinlemeden önce metal müzikle tanışmış, bu arada "Another Brick in The Wall" şarkısına TRT'de rast gelmiştim. Babacan sayesinde hızlı bir şekilde tüm albümlerini dinler hale gelmiştim. Özellikle "Final Cut" ve "The Dark Side Of The Moon" en sevdiğim albümlerdi. Berlin Duvarının yıkılışına TV'den tanık olan ben Roger Waters'in "Live in Berlin" i VHS formatında satın alıp video'da izlemekteydik. Üniversite dönemimde bu kez Soner ile Pink Floyd'un muhteşem albümü "The Division Bell" , ve konser albümler "Pulse" ile günlerimiz geçiyordu. Ardından uzun bir süre dinlemedim kendilerini, zaten onlar da uzun bir suskunluğa büründüler. Bu arada David Gilmour'un solo albümleri kulağıma çalınmaya başladı. "On an Island" albümünün muhteşemliğini yıllar sonra ayırt edecektim... Dünyanın en büyük müzik topluluklarından biri olan Pink Floyd'un milyonlarca hayran kitlesi youtube'da birbirinden güzel cover'lara imza atmışlar, atmaktalar. Floyd için yapılan bir işin doğal olarak kaliteli olması gerekliliğinden dolayı ciddi bir çalışma yapma isteği bu projeyi hep ertelettirmekte... Gün gelecek bu gece yaşanacak...