Radyo Yayını::: Murat Babacan'la "Dostlar Arasında"...


Sadece Kendi arkadaşlarımı konuk aldığım ve programı onlarla paylaştığım, dolayısıyla merak edip dinlemek isterseniz bizimle arkadaş olmanız gereken yeni radyo yayınım olan "Dostlar Arasında"nın ilkini kadim dostum Murat Babacan ile yaptım... Kendisi ile lisede nasıl tanıştığımız, bana tanıştırdığı gruplar, kaset kayıtlarımız, lise duvar gazetemiz "Atmosfer", üniversite yıllarımız, radyo yayınlarımız, Evrim Gürel ile arkadaşlığımız, metafizik arayışlar ve LA Film grup deneyimlerimizi anımsadık... Sohbet aralarında çalınanlarsa şunlardı...

Pink Floyd (Atom Heart Mother) / Suite
David Gilmour (Concert) Fat Old Sun
King Crimson (Book Of Saturday) Book Of Saturday
Camel (Mirage) Freefall
Pink Floyd (The Wall) Another Brick İn The Wall
The Alan Parsons Project (Eye in the Sky) / Sirius
Eloy (İnside) / İnside
James (Seven) Seven
Murat Babacan (Ev Kaydı) / Bir
Kitaro (Silk Road) Silk Road
LA Film (Ev Kaydı) / Master (Ben davul çalıyorum bu şarkıda :)
Neil Young (Paradox) / Cowgirl Jam